PROGRESINT / 23. Razonamiento lógico inductivo-proposicional : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz
por Yuste Hernanz, Carlos [autor/a].
Tipo: LibroSeries: PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 23.Editor: Madrid : Editorial CEPE , 1999 Descrición: 112 p. : il. b/n ; 30 cm.ISBN: 8478691723.Materia(s): Orientación psicopedagóxica -- Estimulación da intelixencia | Psicoloxía da aprendizaxe -- Razoamento lóxico indutivo | Necesidades educativas especiais -- Apoio, reforzos educativos e DUA | Dpto. OrientaciónRecursos en liña: Faga clic para acceso en liñaTipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | URL | Número de volume | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | IES Indalecio Pérez Tizón Sala préstamo | DEP-ORIENT/053 | 1 | Dispoñible | PED078000005497 |
|
Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora.
Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.
Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo:
- Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional.
- Comprensión da Linguaxe.
- Velocidade lectora.
- Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais.
- Pensamiento Creativo.
- Atención-Observación
- Estratexias de Aprendizaxe.
En Progresint 23 trabállase a discriminación de semellanzas e diferenzas, clasificación xerárquica, seriacións, relacións analóxicas, relacións de inclusión-exclusión e formulación de hipóteses.
3º-4º ESO