Yuste Hernanz, Carlos

PROGRESINT / 23. Razonamiento lógico inductivo-proposicional : Enseñanza Secundaria Obligatoria. Nivel 4 / Carlos Yuste Hernanz - Madrid : Editorial CEPE , 1999 - 112 p. : il. b/n ; 30 cm. - PROGRESINT (Programas para la estimulación de la inteligencia) ; 23 .

Programa dirixido a todos os nenos/as en período de desenvolvemento (non só aos que teñan problemas específicos nin aos brillantes) e que pretende entrenar procesos antes que contidos dunha maneira práctica que sexa útil e motivadora.
Os cadernos PROGRESINT (PROGRamas de EStimulación da INTelixencia) constitúe unha colección de máis de 30 títulos dirixida a estimular o desenvolvemento cognitivo en idades entre os 3 e os 16 anos. En cada un dos seus catro niveis e en cada caderno trabállase unha aptitude básica para asentala como competencia.


Os cadernos do 23 ao 31 conforman o nivel de Educación Secundaria (de 12 a 16 anos) e neles trátanse as seguintes 7 áreas de traballo:
- Razoamento Lóxico Inductivo-Proposicional.
- Comprensión da Linguaxe.
- Velocidade lectora.
- Estratexias de Cálculo e Resolución de Problemas Numérico-Verbais.
- Pensamiento Creativo.
- Atención-Observación
- Estratexias de Aprendizaxe.

En Progresint 23 trabállase a discriminación de semellanzas e diferenzas, clasificación xerárquica, seriacións, relacións analóxicas, relacións de inclusión-exclusión e formulación de hipóteses.

3º-4º ESO

8478691723


Orientación psicopedagóxica--Estimulación da intelixencia
Psicoloxía da aprendizaxe--Razoamento lóxico indutivo
Necesidades educativas especiais--Apoio, reforzos educativos e DUA


Dpto. Orientación

371.322.7

Coa tecnoloxía Koha