MARKETING. CONCEPTOS BASICOS Y CONSIDERACIONES FUNDAMENTALES. (Rexistro nro. 505150)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 00411nam a2200133 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 010101s1995 sp g spa
ISBN
ISBN 8448116143
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa SANCHEZ GUZMAN, JOSE RAMON
MENCIÓN DE TÍTULO
Título MARKETING. CONCEPTOS BASICOS Y CONSIDERACIONES FUNDAMENTALES.
Autores / SANCHEZ GUZMAN, JOSE RAMON
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación MADRID
Editorial :MCGRAW-HILL
Data de publicación ,1995
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia MARKETING
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha
        IES Indalecio Pérez Tizón IES Indalecio Pérez Tizón Sala préstamo 2001-01-01 Fondos Biblioteca DEP-ADM/17 DEP-ADM/17 PED078000000208 2022-03-03 1 Prestable

Coa tecnoloxía Koha